- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges
http://blog.treasurie.com/sewing/fabric-types/
http://blog.treasurie.com/sewing/dress-silhouettes/
http://blog.treasurie.com/fashion-styles/
1. csoport: Dress silhouettes
2. csoport: Fashion styles
3. csoport: Fabric types
Bemelegítésként minden csoport szóvivője elmesélheti, hogy ment a munka, hogyan alakult a munkamegosztás, mennyi időt töltöttek a feladat elkészítésével, érdekesnek találták-e, hogyan boldogultak a WordArt alkalmazással.
1. A csoportok sorban kivetítik a szófelhőiket és a szavak alapján elmondják a tudnivalókat, érdekességeket, amiket a kutatómunka során tanultak. A diákok egymás közt előre felosztják a szavakat, hogy mindenkinek jusson mondanivaló. Az előadások után az osztály kérdezhet, kiegészíthet, stb..
2. Játék, amelyben már az egész osztály aktívan részt vesz. Újra elővesszük az első szófelhőt. Egy diák választ egy szót és mondato(ka)t alkot vele. Azonban a kiválasztott szót a "chicken" szóra cseréli. (Pl: Evening dresses are often made of chicken. Chicken is a royal material. The most expensive chicken is made of worm and it's called floss. /SILK/
A többieknek a szófelhőt tanulmányozva ki kell találni, melyik szót rejti a "chicken". (Ezeken a mondatokon nagyon szoktak nevetni, és annak is megjön a kedve, aki eleinte bátortalanabb.)
A tanulók önértékelési lapot kapnak, amin különböző szempontok alapján saját magukat (a csoportjukat) értékelhetik.
A legtöbb csoportban van olyan tanuló, aki súlyosan szorong attól, ha a többiek előtt kell beszélnie, előadnia. Az ő feladatuk lehet, hogy készítsenek egy képes szószettet a csoportjuk szókincséből a Quizlet-ben. Ezt megoszthatják az osztállyal, így szép fokozatosan mindenki megtanulhatja mindhárom csoport fogalmait.
(Ezeket fokozatosan kérem számon.)
Házi feladat: A Quizlet szett segítségével megtanulni ez első téma szavait.