Ocupations vocabulary – Óraterv

Terv típusa
Óraterv
Szektor
Oktatás
Témakör, tanulási terület
Jobs and feeelings
Szakmai tantárgy(ak)
Évfolyam
Fejlesztendő kompetenciák, készségek
Produktivitás és számonkérhetőség
Fejlesztendő szakmai kompetenciák, készségek
Mondat alkotás
Módszer, tanulásszervezési
magyarázat
Közoktatási tantárgy(ak)
Tanulási, fejlesztési célok
Az óra végére a diákok képesek lesznek leírni és megmondani, hogy a vadász boldog és hogy boldog vadász mit csinál.
Fogalmak
jobs, feelings
Szükséges eszközök
Pdf, Jpeg fotók
Időtartam
45 perc
Óra előtt vagy projekthez kiadott anyagok

A kép eltávolítva.

Az óra / projekt bevezető része, előkészítése

A kép eltávolítva.

Az óra / projekt megvalósítása

A/The barber is excited.



 Match the verbs with their objects. 

climb , drive,   fly, grow, obey,      prescribe, repay,     sail,       tell,    wear,       copy,    paint, bake, cash, fail, 

a ladder, an order, 
 a helicopter  ,     a joke,      a cake ,    a car,    a suit ,    a text ,   a fence, 

 a credit  ,       a yacht  ,      a cheque  ,  some tomatoes,    some medicine,     an exam
 

The excited barber can drive a car. 

Egyéb, az előző listában nem szereplő digitális eszköz
Pdf and jpeg pictures
Értékelési terv

A diákok választanak egy mesterséget és mondatott alkotnak, megmondják hogy ki hogy érzi magát. Ez könnyen megy nekik, mert csak a lenni igét kell használni, de a lecke második részében felfedezik, hogy a melléknév mehet a főnév elé és immár hosszabb mondatokat alkotnak.  

Differenciálás

A jobb diákok kihagyhatják a can segédigét és Jelen idejű mondatokat alkothatnak. Ügyelve az egyes szám harmadik személy -s szabályára. 
The excited barber drives a car. 

Házi feladat, projektfeladat

Alakítsuk át a már elkészült mondatainkat. Cseréljünk le a mondat alanyát.  

I am an excited barber and I can drive a car  
You are an excited barber and you drive a car.