Ocupations vocabulary – piani di lezione e project task completati

Tipologia di piano
Piano di lezione
Settore
Oktatás
Argomento / Materia
Jobs and feeelings
Materie tecniche/professionali
Competenze e abilità da sviluppare
Produktivitás és számonkérhetőség
Competenze e abilità professionali da sviluppare
Mondat alkotás
Metodo didattico
magyarázat
Materie di interesse generale
Obiettivi di apprendimento
Az óra végére a diákok képesek lesznek leírni és megmondani, hogy a vadász boldog és hogy boldog vadász mit csinál.
Concetti
jobs, feelings
Strumenti necessari
Pdf, Jpeg fotók
Durata
45 perc
Materials to be shared before the lesson/project task

Immagine rimossa.

Introduzione e preparazione della lezione / project task

Immagine rimossa.

Realizzazione della lezione / project task

A/The barber is excited.



 Match the verbs with their objects. 

climb , drive,   fly, grow, obey,      prescribe, repay,     sail,       tell,    wear,       copy,    paint, bake, cash, fail, 

a ladder, an order, 
 a helicopter  ,     a joke,      a cake ,    a car,    a suit ,    a text ,   a fence, 

 a credit  ,       a yacht  ,      a cheque  ,  some tomatoes,    some medicine,     an exam
 

The excited barber can drive a car. 

Altro
Pdf and jpeg pictures
Programma di valutazione

A diákok választanak egy mesterséget és mondatott alkotnak, megmondják hogy ki hogy érzi magát. Ez könnyen megy nekik, mert csak a lenni igét kell használni, de a lecke második részében felfedezik, hogy a melléknév mehet a főnév elé és immár hosszabb mondatokat alkotnak.  

Differenziazione

A jobb diákok kihagyhatják a can segédigét és Jelen idejű mondatokat alkothatnak. Ügyelve az egyes szám harmadik személy -s szabályára. 
The excited barber drives a car. 

Compiti a casa, project task

Alakítsuk át a már elkészült mondatainkat. Cseréljünk le a mondat alanyát.  

I am an excited barber and I can drive a car  
You are an excited barber and you drive a car.