Ocupations vocabulary – lesson / project plan

Plantyp
Unterrichtsplan
Bereich
Oktatás
Thema, Lernbereich
Jobs and feeelings
Berufsbezogene Fächer
Klasse
Kompetenzen, zu entwickelnde Fähigkeiten
Produktivitás és számonkérhetőség
Berufliche Kompetenzen, zu entwickelnde Fähigkeiten
Mondat alkotás
Unterrichtsmethode
magyarázat
Allgemeine(s) Fach,Fächer
Lern- und Entwicklungsziele
Az óra végére a diákok képesek lesznek leírni és megmondani, hogy a vadász boldog és hogy boldog vadász mit csinál.
Konzepte
jobs, feelings
Erforderliche Werkzeuge
Pdf, Jpeg fotók
Dauer
45 perc
Vorab veröffentlichte Projektmaterialien

Bild entfernt.

Einführungsteil und Vorbereitung des Unterrichts- / Projektplans

Bild entfernt.

Umsetzung des Unterrichts / Projektplans

A/The barber is excited.



 Match the verbs with their objects. 

climb , drive,   fly, grow, obey,      prescribe, repay,     sail,       tell,    wear,       copy,    paint, bake, cash, fail, 

a ladder, an order, 
 a helicopter  ,     a joke,      a cake ,    a car,    a suit ,    a text ,   a fence, 

 a credit  ,       a yacht  ,      a cheque  ,  some tomatoes,    some medicine,     an exam
 

The excited barber can drive a car. 

Andere
Pdf and jpeg pictures
Evaluierungsplan

A diákok választanak egy mesterséget és mondatott alkotnak, megmondják hogy ki hogy érzi magát. Ez könnyen megy nekik, mert csak a lenni igét kell használni, de a lecke második részében felfedezik, hogy a melléknév mehet a főnév elé és immár hosszabb mondatokat alkotnak.  

Differenzierung

A jobb diákok kihagyhatják a can segédigét és Jelen idejű mondatokat alkothatnak. Ügyelve az egyes szám harmadik személy -s szabályára. 
The excited barber drives a car. 

Hausaufgabe, Projektaufgabe

Alakítsuk át a már elkészült mondatainkat. Cseréljünk le a mondat alanyát.  

I am an excited barber and I can drive a car  
You are an excited barber and you drive a car.