- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges
Általános programozási ismeretek, amiket már előző évben szakmai órákon megtanultak.
https://pythonidomar.wordpress.com/python-parancsok-magyar-jelentes/
https://tutorial.djangogirls.org/hu/python_introduction/
https://www.techtarget.com/searchwindowsserver/definition/command-line-interface-CLI
https://www.python.org/
A projekt ismeretetése, a szükséges kigyűjtendő idegen nyelvi kifejezések egyeztetése.
Ismerkedés az online források felületeivel, az anyagok feltöltése a diákok számára a Moodle felületre.
A tanóra digitális eszközök és internet segítségével, csoportmunkában, kooperatív eszközökkel valósul meg.
A kiadott részfeladatok végzése folyamatos monitorozás mellett.
A munka során elsajátított információk visszaellenőrzése Kahoot és Quizlet segítségével.
Tanári visszajelzés (folyamatosan, szóban) a munkavégzés közben, a feladatok végrehajtása után diákok ön- és társértékelése (szintén szóban). Megfelelő volt-e a munkamegosztás, mindenki kivette-e a részét a feledatokból, ki mennyire volt aktív?
A diákok csoportba osztásánál vegyes képességű és nyelvi kompetenciájú tanulók kerülnek egy csoportba,
a gyengébbeket segítik az erősebbek, a részfeladatok között található egyszerűbb és kevésbé egyszerű is, tanárként (mentorként) tudok több figyelmet szánni a több támogatást igénylőkre.
Az órán összeszedett ismeretek összefoglalása egy adott online sablonban.
A gyengébb képességű / a feladattal lemaradt tanulók is hozzá teszik a maguk részét, de látják a teljes képet az online sablonban.