Szaknyelvi projekt előkészítő óra – piani di lezione e project task completati

Tipologia di piano
Piano di lezione
Settore
Mezőgazdaság, erdészet, halászat és állategészségügy
Oktatás
Információs és kommunikációs technológiák
Argomento / Materia
Python program parancsok és utasítások
Materie tecniche/professionali
Competenze e abilità da sviluppare
IKT (információ, kommunikáció, technológia)
Információs műveltség
Kommunikáció és együttműködés
Kritikus gondolkodás és problémamegoldás
Competenze e abilità professionali da sviluppare
idegen nyelvű információ keresés és értelmezés, logikus gondolkodás, kommunikációs készségek
Metodo didattico
csoportmunka
kooperatív tanulás
Materie di interesse generale
Obiettivi di apprendimento
Az óra végére a diákok rendelkezzenek egy kiterjedt listával a különböző parancsokkal / funkciókkal, példákkal bemutatva
Concetti
CLI (Command Line Interface), Python parancsok (utasítások, elágazások, szelekció, szekvencia, IF)
Strumenti necessari
számítógép, internet, oksotelefon, Visual STudio program
Durata
2 óra
Materials to be shared before the lesson/project task

Általános programozási ismeretek, amiket már előző évben szakmai órákon megtanultak. 

https://pythonidomar.wordpress.com/python-parancsok-magyar-jelentes/

https://tutorial.djangogirls.org/hu/python_introduction/

https://www.techtarget.com/searchwindowsserver/definition/command-line-interface-CLI

https://www.python.org/

Introduzione e preparazione della lezione / project task

A projekt ismeretetése, a szükséges kigyűjtendő idegen nyelvi kifejezések egyeztetése.

Ismerkedés az online források felületeivel, az anyagok feltöltése a diákok számára a Moodle felületre.

 

Realizzazione della lezione / project task

A tanóra digitális eszközök és internet segítségével, csoportmunkában, kooperatív eszközökkel valósul meg.

A kiadott részfeladatok végzése folyamatos monitorozás mellett.

A munka során elsajátított információk visszaellenőrzése Kahoot és Quizlet segítségével.

Applicazioni utilizzate
Kahoot
Moodle
Quizlet
Programma di valutazione

Tanári visszajelzés (folyamatosan, szóban) a munkavégzés közben, a feladatok végrehajtása után diákok ön- és társértékelése (szintén szóban).  Megfelelő volt-e a  munkamegosztás, mindenki kivette-e a részét a feledatokból, ki mennyire volt aktív? 

Differenziazione

A diákok csoportba osztásánál vegyes képességű és nyelvi kompetenciájú tanulók kerülnek egy csoportba,

a gyengébbeket segítik az erősebbek, a részfeladatok között található egyszerűbb és kevésbé egyszerű is, tanárként (mentorként) tudok több figyelmet szánni a több támogatást igénylőkre. 

 

Compiti a casa, project task

Az órán összeszedett ismeretek összefoglalása egy adott online sablonban.

A gyengébb képességű / a feladattal lemaradt tanulók is hozzá teszik a maguk részét, de látják a teljes képet az online sablonban.