Rövid leírás
Online projektmenedzsment eszköz.
Részletes leírás

A “Get Started for Free”-re kattintva a bejelentkezési felületre jutunk. Itt választhatsz, hogy Google vagy Facebook fiókkal, esetleg e-mail címmel regisztrálsz-e.

A regisztrációt követően automatikusan  kapott e-mailben egy kattintással aktiválni tudjuk a létrehozott fiókot. Ezt követően a rendszer beléptet és elkezdheted kialakítani a munkafelületet.  Ebben segít a az oldal által felkínált demo. 

Projekt létrehozása

Ha már van fiókod, bejelentkezés után létrehozhatod az első projektet. (Valójában több különböző projekted is lehet egyszerre, és mindegyikbe más embereket is meghívhatsz). 

Kattints a „+” ikonra a Projects felirat mellett a képernyő bal oldalán.

add new

Nevezd el a projektet és hívd meg a csapattagokat az e-mail címük megadásával. Küldhetsz nekik személyre szabott üzenetet is a meghívással egyidőben.

invite

A rendszer automatikus értesítést küld a meghívottaknak. A projekt során később is bármikor lehetőség van további résztvevők meghívására.

Beállíthatsz egyéb paramétereket, megváltoztathatod a hátteret az "i" ikonra kattintva felugró menüsorból kiválasztva a Change Background opciót.

background

A struktúra kialakítása

Van 3 alapbeállítás: Open (nyitott), In progress (folyamatban), Done (kész) bontás alapján lehet csoportosítani a feladatokat. Ha bonyolultabb projektről van szó, érdemes ezeket a fejléceket átnevezni (adhatunk magyar neveket) és újabbakat hozzáadni. Olyan feladatcsoportokat érdemes létrehozni, amelyek tükrözik a projektünk mérföldköveit, fő fázisait. Például: Tananyag-fejlesztés, Mini-kurzus, Projekt menedzsment, Kommunikáció stb., és ezek alá már be tudjuk majd tenni a feladatokat, lebontva őket kisebb részfeladatokra, hozzárendelve akár különböző felelősöket. 

headings

A címre kattintva átnevezhető a fejléc és testre szabható a fejezetek megjelenése. Választhatunk színt, illetve a témához illő ikont.

formatting

 

new section

Feladatok hozzáadása és kezelése

Amikor rögzítesz egy feladatot, hozzá tudsz adni csekklista elemeket, beállíthatod a határidőt, hozzárendelheted a felelős projekt taghoz, hozzáadhatsz csatolmányokat és meghívhatsz embereket, akik nyomon tudják majd követni az eseményeket (watching).

task

A fogd és vidd funkcióval könnyen át tudjuk helyezni a feladatokat egyik részből a másikba. Arra is lehetőség van, hogy egy csekklista elemet önálló feladattá alakítsunk.

Ha befejeztük egy feladatot, a “Complete” gombra kell kattintani.

 complete

 
Az elvégzett feladatokat archiválhatjuk, de vissza is állíthatók (restore) szükség esetén, ha pl. nem vagyunk elégedettek és szeretnénk, ha még dolgozna rajta a felelőse.
 
archive

 

Használata a tanításban/tanulásban

Kisebb-nagyobb projektek hatékony lebonyolításához tökéletes választás. Rendszerezni tudjuk a feladatokat, határidőket és felelősöket rendelhetünk hozzájuk. Csatolhatunk dokumentumokat, archiválhatunk és később visszakereshetünk már lezárt tevékenységeket.

Hatalmas előnye, hogy átláthatóvá teszi a projektben tervezett feladatokat és azok aktuális státuszát minden szereplő számára, így egymástól fizikailag távol dolgozó projekt tagok is naprakészen tudják mi a feladatuk, ki hol tart.

Eszköztípus

Projekttervezés

Árazás
van ingyenes verziója
Kezelőfelület nyelve
angol
Van saját tárhelye, ahol böngészhetünk a mások által készített tartalmak között?
nincs
Támogatja az ingyenes verzió az online együttműködést?
igen
Nehézség
kezdőknek
Leírás készítője
Téringer Anita

További alkalmazások