- Accedi o registrati per poter commentare
1-5. perc
Egymással szemben ülünk a székeken, a gyermek az anya ölében, az én ölemben baba.
1. Köszönünk egymásnak énekkel "Szia xy, szia, szia..."
2. Mondókák karikával ."Autókázunk", "Megy a vonat kereke", "Hinta-palinta"
3. Mondókák babzsákkal, "Töröm-töröm a diót", "Töröm-töröm a mákot", "Hó, bucc..."
5-15. perc
Beszédindítás - hangutánzás, beszédértés fejlesztése
1. Kutya plüssők bemutatása, közben a "Kutyatár elmondása"
2. "Mit mondd a kutya? Vau-vau." - hangutánzás
3. "Mutasd meg a kutyus szemét, fülét, száját, farkát, pocakját, lábát." - testrészek tanulása
4. "Nézd, itt egy fotó egy kutyáról" - tárgy - fotó egyeztetés
5. "Keressük meg a kutyust a könyvben!" - tárgy - rajz egyeztetés
15-40 perc
Szenzomotoros integráció fejlesztése játékos akadálypályával, beszédindítás 2x ismételjük
1. Billenőlap "Hopp Juliska..."
2. Lépegetés Dyner párnákon, sünis "áú", puha "mmmm" - hangoztatással egybekötött taktilis érzékelés
3. Bordásfalon mászás
4. Csuszás a cszúszdán "Csík-csík-csík..."
5. Létrában járás - szem-láb koordináció fejlesztése
6. Mászás alagútban
7. Tornapadon húzódzkodás - TLR reflex leépítés
8. Ugrás a nagy babzsákba
9. Ugrálás a nagylabdán. "Ugráljunk, mint a verebek...." - egyensúly fejlesztése
10. Állatos formabeillesztő - állathangok utánzásával, kérésre a megfelelő állat odaadása/ 2. körben "Én is tudok beszélni" c. könyv hangutánzóinak utánzása
11. Huple - forgás, önálló billegés - egyensúly fejlesztése.
40-45. perc
1. "Vége-vége a játéknak"- néhány játék elpakolása, visszülünk a székekre
2. "Kutyatár" mondóka hangszerrel kísérve, "Esik az eső"
3. Visszajelzés az órán végzett feladatokról, játékokról kiemelve a jó megoldásokat. Taps,
4. Elköszönés.
A foglalkozás alatt folyamatos, időben közvetlen visszajelzés a gyermek és a szülő számára is. A végén összefoglaló értékelés, taps.
Otthon nézegessék az "Én is tudok beszélni" c. könyv képeit, nevezzék meg, mutassák meg a képeket.
Naponta mondják el plüsskutyákkal a "Kutyatár" c. verset.