Ezzel az alkalmazással rövid idő alatt készíthetünk hatásos animációkat akkor is, ha még soha nem csináltunk ilyet korábban. Kész jelenetekből válogathatunk, zenét és szöveget adhatunk hozzá.
Előzetes tapasztalat nélkül is könnyen megtanulható a használata.
A fordított tanterem módszer alkalmazásakor ez az eszköz kiváló az első videóink elkészítéséhez.
Az órának azt a részét, amikor új ismereteket adnánk át - előadást tartanánk - érdemes videó formájában feldolgozni és megosztani a diákokkal még az óra előtt. A videó ne legyen hosszabb pár percnél. Legyen motiváló, lényegre törő.
Így már a témára hangolódva érkeznek az órára és több idő marad aktív tanulásra - gyakorlásra, a tanultak alkalmazására.
A videó hasznos lesz azoknak a diákoknak is, akik esetleg nem tudtak az órán részt venni.
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges
Videó, animáció
Videó, animáció
Ha a tananyag egy részét a szokásos frontális előadás helyett rövid animációban, videóban dolgozzuk fel, biztosan többet érünk el.
A videó legyen motiváló és rövid, a legfontosabb pontokra terjedjen ki. Ehhez a megszokottól eltérő módon kell tekintenünk a tananyagra: Melyek azok az elemek, amelyeket a tanár jelenléte nélkül is meg tud tanulni minden diák?
Olvass a fordított tanterem módszerről, hogy megtudd, miért érdemes az órák előtt videó(ka)t megosztani a diákokkal.