Schumpeter tananyag, lásd feltöltések
Gyakorló kérdések megválaszolása az előre kiadott tananyag alapján - 10 perc
Tanári asztalon: innovatív termékek bemutatója, valóságosan vagy képekben ( pl. átlátszó beton, rubik kocka.....monostabil tetraéder) - 5 perc bemutató
- Új tananyag bemutatása- innováció gdi feltöltött anyag- elmélet elmélyítése- 15 perc
Projektfeladat kiadása - Mutass be egy innovatív vállalatot vagy hozz létre egy vállalati modellt! lásd: modellvállalatverseny, OTIO innovációs versenyek
Szempontok: prezi/ppt, TEAMSbe feltölteni, legyen benne önreflexió és forrásanyag is, képek. Szóbeli felelettel értékelem, be is kell mutatnod!
10 perc
Óra befejezése: Kérdések és válaszok a diákok részéről a projekttel vagy tananyaggal kapcsolatban
5 perc
Projekt értékelés- Teamsbe kérem feltölteni a diákok által és ott értékelem.
Az osztályból 2-3 tanuló esélyegyenlőségi programban vesz részt, nehezebben tanul. Nekik az írásos dolgozat nagy nehézséget okoz, szóban viszont szeretnek felelni. Számukra is különösen hasznos a projektfeladat és a szóbeli bemutatás. Továbbá a pénzügyi-számviteli képzésen a záróvizsgájukhoz a diákoknak 13 projektet kell összeállítaniuk. Ez a projekt is része lehet, mint választható projekt. Tehát a portfóliójuk része lesz.
Tanár:
- Előkészíteni az eszközöket, innovatív termékeket, képeket
- Bemutatni esetleges magyar vonatkozásokat, start-up okat
- A követelményeket meghatározni, elmondani a diákoknak és feltölteni a Teamsbe az anyagot, feladatot
- Fénymásolva kiadni a munkalapot a diákoknak
DIÁK:
- Előre elolvasni a tananyagot és megválaszolni a kérdéseket a diákok részéről
- Az órán jegyzetelni illetve figyelemmel követni az új anyagot
- Teamsben gépteremben követni a projekt kiadásának részleteit
- Projekt elkészítése a házi feladat és értékelése a szóbeli bemutató is