- Accedi o registrati per poter commentare
Tipologia di piano
Piano di lezione
Settore
Szolgáltatások
Argomento / Materia
Szakács
Materie tecniche/professionali
Voto
Competenze e abilità da sviluppare
Kommunikáció és együttműködés
Kreativitás és innováció
Produktivitás és számonkérhetőség
Competenze e abilità professionali da sviluppare
Önálló gondolkodás
Metodo didattico
csoportmunka
Obiettivi di apprendimento
A diákok már az órára "felkészülve" jönnek kreatívabbak, előre gondolkodnak
Strumenti necessari
lap-top, okostelefon
Durata
45 perc
Materials to be shared before the lesson/project task
Ételkészítési ismeretek: Pető Gyula
Hideg előételek:
Zöldség- és főzelékfélékből készíthető hideg előételek,
Töltött zöldség- és főzelékfélék
Saját forrású PPT
Introduzione e preparazione della lezione / project task
- 3 perc Adminisztráció jelenlét felszerelés Tanulói problémák feltárása/ elhárítása
- 3 perc Óra céljának meghatározása Hideg előételek csoportosításán a tanórára
- Előzetes ismeretek feltérképezése
- Előző órai ismeretek felidézése néhány mondatban
Realizzazione della lezione / project task
- 8 perc
1 feladat:
A tanulókkal egy tetszőleges videó kiválasztása(celeb kiválasztás és a témán belüli étel) és megtekintése(ez esetben Széll Tamás - Francia saláta elkészítése
- Kaszinó tojás elkészítése
- A videóban elhangzottak értelmezése, összefoglalása
- 12 perc
- NoteGPT használatával egy összefoglaló
- 7 kérdéses rövid szóbeli "felelet"
- A saláták elkészítése és módja
- Előkészítése
- Darabolása
- Főzési technológiája
- Majonéz elkészítése
- Kaszinó tojáshoz a tojások előkészítése
- Főzési technológia
- Sárgakrém elkészítése
- 9 perc
- Hibák, miért Bacon és miért nem füstölt marhanyelv?
Miért 1 db/ adag amikor 2 db/adagot ír a könyv? - Miért változtak meg a fogyasztói szokások?
- Elmélkedések,
- Javaslatok
Applicazioni utilizzate
ChatGPT
Google NotebookLM
Altro
NoteGPT,
Programma di valutazione
10 perc
- Összehasonlítás: az MI által adott válaszok és a Saját forrású PPT használata
Ételkészítési ismeretek: Pető Gyula információi közötti esetleges különbségek feltárása - Értékelés: pozitívumok kiemelése.
- Figyelemfelhívás a hiányosságokra.
- Tanulnivaló tananyag pontosítása.
- Érdeklődés, hogy milyen nehézségeket látnak a tanulók az elsajátítandó tananyagban .
A következő órára való felkészülés
Gyümölcsökből készíthető előételek
Saját forrású PPT használata
Ételkészítési ismeretek: Pető Gyula
MAG Kocsonya Kálmán, Vomberg Frigyes akreditált könyv áttekintése a technológiák gyakorlása végett
Differenziazione
Asszisztens segíti a tanulót a tananyag megértésében, pl fogalmak, ill eszközhasználat Chat GPT
Compiti a casa, project task
Az internet segítségével keressen olyan témát ami a következő órán érdekelné, Gyümölcsökből készíthető előételek témájában.
ChatGpt segítségével próbáljon egy receptet összeállítani 4 főre, összetett saláták kategóriában.