- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges
Az óra elején egy képletgyűjteményt adok át a diákoknak, melyben az ismertetni vágyott mutatószámok képlete szerepel
Az óra elején az adminisztrációt elvégzem, a hiányzókat rögzítem a krétában.
Az egyes mutatószámok jelentőségét, a megismerésükkel járó előnyöket, korábbi/más tantárgyakból, tanulmányokból ide kapcsolódó példákat hozok, hogy felkeltsem az érdeklődésüket
Az óra I. szakaszában az elméleti részben bemutatom a mutatókat, mindegyik alapfogalmát tisztázom.
Az óra II. szakaszában példát oldunk meg.
Az óra III. szakaszában pedig a redmenta tesztet adom ki hogy kipróbálhassák a képességeiket az órán tanultak alapján.
(Csatolva: redmenta teszt - a link tartalma akkor tekinthető meg, ha a Redmenta feladatkészítő alkalmazásban regisztrált felhasználó és belépett)
A teszt szándékosan könnyű, az első sikerélmény elérése a cél.
A teszt többször is kitölthető, értékelem azt aki első alkalommal már jó eredményt (80% feletti) ér el.
Ennek az órának az anyagát mindenképpen még több alkalommal, gyakorlati óra keretében feladatmegoldással folytatjuk, hogy gyakorlat-orientáltan tudják alkalmazni a mutatószámok készítését és értékelését.
A teszteket később kiértékelem, és ez önmagam számára is egy visszajelzés
Mindig adok ki több házi feladatot, hogy a tudásukat el tudják mélyíteni.
Csatolva: házi feladatok a témában