Nincs.
Az órára a tornatermet kezdés előtt 15 perccel be kell rendezni, hogy a gyermek kész pályán tudja a tornát kezdeni. Zsámolyok, padok, hengerek elhelyezése, színes lap-formák lerakása a különböző "feladat állomások" felépítése érdekében. Mivel a torna használ elektronikai ezközt, a laptopot időben be kell kapcsolni, és az előre elkészített Tankockákat feltüntetni rajta, majd azt bekészíteni a megfelelő "állomásra".
A gyermek érkezésekor leül a padra, köszönünk egymásnak. Rövid beszélgetést tartunk majd elmeséljük neki az aznapi torna feladatait.
A tananyagból felhasznált módszer: tankockalapok létrehozása, memória játék készítés. szín, formák, tárgyak felhasználásával.
- feladat: Ölben ülésből lógatás fejjel lefelé. 5x.
- Páros lábbal ugrás különböző színű s felületű érzékelő kövekre, s szín-forma egyeztetés.
- bújás alagútban, emelt padon
- Gördeszkán hason, páros karral húzódzkodás, majd tolatás, s közben az odagurított labdák elkapása, majd a megfelelő színű karikába helyezése.
- Pörgés tojásforgóban 10x jobbra.
- Zsámolyon hasalva (fekvőtámaszban) játék, az általam elkészített online memória játékkal. Az előre bekészített laptopon hol a bal, hol a jobb kezét használva a touch pad-del irányítja a játékot.
- Bukfenc előre 5x.
- Pörgés a tojásforgóban balra 10x.
- Hason húzódzkodás előre talajon.
- Csimpaszkodás gyűrűn.
- Séta, egyensúlyozás taktilis érzékelőn.
- Mászás bordásfalra 45 fokos ferde padon, majd manipuláció a bordásfel tetején (karikák, színek egyeztetése).
- Fordulás hossztengely körül 4x.
- Bújás body-roll hengerekben.
Ugrálás nagy labdán, botot fogva, + éneklés.
A foglalkozás alatt folyamatos, időben közvetlen visszajelzés a gyermek és a
szülő számára is. A végén összefoglaló értékelés, taps.