- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges
Óra előtt a diákok házi feladatként megkapták a videó linkjét , majd az órán a moodle felületről letölthették a feladathoz tartozó mintaképeket.
Házi feladatként a diákok egy, az etananyag (moodle) felületén található videó linket kapnak, amit otthon, saját tempóban megnéznek az új technikát bemutató óra előtti napon.
Az órán először átbeszéljük, hogy
- volt-e technikai nehézség a videó megtekintésénél;
- a videóban elhangzott magyarázat érthető volt-e;
- a videó hossza megfelelő volt-e számukra (túl sok, túl kevés);
- hasznosnak érzik-e az adott technikát.
Utána a videóban szereplő képen megmutatom a teljes folyamatot, a diákok választhatnak, hogy velem együtt készítik el a képet vagy a bemutatást követően önállóan.
Két képet biztosítok a számukra, amelyeket órai munka keretében az új technikával kell feldolgozni.
Az elkészült képeket az alábbi szempontrendszer alapján értékelem:
- a technika szakszerű használata;
- a megvalósult munka esztétikai értéke;
- a megvalósult munka technikai paraméterei helyesek-e (fájlformátum, rétegek, maszk).
Az elkészült munkákat személyreszabottan értékelem az értékelési szempontok alapján.
Házi feladatnak egy saját maguk által választott állatfotón (cica, kutya, mókus, nyúl - pihe-puha bundás állat képe) kell gyakorolni a technikát.