A diákokat 4 csoportra osztom:
első csoport: egy napos csoportos zarándoklat
Keress Bihar megyében olyan vallási, szakrális műemlékeket (templomok, kolostorok, bemutatóhelyek) melyeket meglátogathatsz, melyekhez elzarándokolhatsz!
második csoport: több napos csoportos zarándoklat
Keress Bihar megyén kívül olyan vallási, szakrális műemlékeket (templomok, kolostorok, bemutatóhelyek) melyeket meglátogathatsz, melyekhez elzarándokolhatsz!
harmadik csoport: egy napos egyéni zarándoklat
Keress olyan Bihar megyei vallási rendezvényeket (hitélethez kapcsolódó ünnepek, egyházi kulturális, zenei programok, egyházi személyek látogatása) melyeken részt vehetsz, melyekhez elzarándokolhatsz!
negyedik csoport: több napos egyéni zarándoklat
Keress olyan Bihar megyén kívüli vallási rendezvényeket (hitélethez kapcsolódó ünnepek, egyházi kulturális, zenei programok, egyházi személyek látogatása) melyeken részt vehetsz, melyekhez elzarándokolhatsz!
Töltsd ki a padlet neked megfelelő részét!
https://padlet.com/enikonagy1/egy-zar-ndoklat-p-nz-gyi-megtervez-se-q9f814lixueimoyi
1. A padletre feltöltött csoportos munkák közös megbeszélése.
2. A pénzügyi terv megbeszélése tételenként. Mire kell odafigyelni, ha tervezem az:
- utazási költségeket;
- szállás költségeket;
- étkezési költségeket;
- egyéb a zarándoklathoz kapcsolódó költségeket?
3. Mit gondolsz milyen nehézségekbe ütközhetsz a zarándoklat:
- tervezésénél;
- szervezésénél;
- megvalósításánál?
Töltsd ki a padlet neked megfelelő részét!
1. A diákok az előzőleg meghatározott 4 csoportban feltöltik padelre a zarándoklat költségvetését - a pénzügyi tervet, tételenként.
2. A padletre feltöltött csoportos munkák közös megbeszélése, majd ennek kiegészítése, módosítása és véglegesítése a kapott javaslatok alapján.
3. A tervezés, szervezés valamint megvalósítás során előforduló nehéségek feltárása valamint azok orvoslására hatékony megoldások keresése - közös megbeszélés.
1. A diákok készítenek egy rövid önértékelést a saját munkájukkal kapcsolatban, majd a csoporton belül kiosztanak egy 10-est, egy 9-est, egy 8-ast valamint egy 7-est annak alapján, hogy a csoporton belül, ki mennyire járult hozzá a közös végtermékhez.
2. A diákok a bemutatott csoportmunkák után sorrendet állítanak fel annak alapján, hogy melyik tervet tartják a legvonzóbbnak. majd kiosztanak egy 10-est, egy 9-est, egy 8-ast valamint egy 7-est a négy elkészült csoportmunkára.
3. A tanár összegzi minden diák számára a kapott eredményt: egyéni és csoportmunka számtani közepe.
Megvalósul a 4 csoport meghatározásánál valamint a bamutatások során.
Minden csoportba lesznek olyan diákok, aki könnyebben valamint olyanok, akik nehezebben boldogulnak a pénzügyi terv elkészítésével,
A feladat megoldása során vannak könnyebb és nehezebb feladatok, ezért a csoporton belüli feladatok leosztására fogom felhívni a figyelmet.
Minden csoport készít egy hasonló tervet
- aki egyéni zarándoklatot tervezett az egy csoportosat fog tervezni, valamint és fordítva;
- aki egy napos zarándoklatot tervezett, az pedig egy több napos tervet fog készíteni, illetve fordítva.