Google Forms kérdőív a vállalkozás vs. alkalmazott "felállásról".
Business model CANVAS - A4
Wordart - szófelhők, eligazítás, www.wordart.com: Fogalmak, szakszavak létrehozása a témakörben.
Brainwriting - www.mentimeter.com - Motiváló kérdés a diákok felé az óra céljaival kapcsolatosan.
www.menti.com
Gyors áttekintés a BMC - ki mit értett meg, mit gondol a "sablon" tartalmi szempontjáról - beszélgetés.
Az üzleti terv.
Megírásának tartalmi és alaki lépései.
www.prezi.com környezetben a tananyag ismertetése.
https://prezi.com/view/z51PlNO05vxzmpfdBpTZ/
Közösen felvázolnak a diákok egy "minta" üzleti tervet, vállalkozásuk tárgyát mérlegelik, fontolgatják, értékelik- vita.
A tanítási óra összes fázisa a Book Creatorba való behelyezése.
Elemezzük fog-e műküdni? Mennyiben lehet sikeres?
www.rozbehnisa.sk - web és szórólap alapján
értékelési kritériumok
Socrative - értékelés, ön- és társértékelés
Felsoroljuk, játékos formában bemutatjuk a vállalkozáshoz szükséges készségeket, pl. Fligby
LearningApps, Liveworksheets, Kahoot
Óra végén: Visszacsatolás - feedback: Jamboard - érzések, gondolatok.
Házi feladat:
A BMC üzleti tervet próbálja mindenki a saját elképzelése szerint módosítani, testre szabni a szabadon választott vállalkozás tárgya szerint.
Redmenta - rövid 5 - 10 kérdéses teszt zárt és nyitott kérdések alapján az elsajátítandó tananyagból a következő tanítási óráig.