Inteligentnost – Óraterv

Terv típusa
Óraterv
Szektor
Se ne uporablja
Témakör, tanulási terület
Osebnost - inteligentnost
Fejlesztendő kompetenciák, készségek
Znanja in spretnosti IKT
Komuniciranje in sodelovanje
Ustvarjalnost in inovativnost
Kritično mišljenje, reševanje problemov
Tanulási, fejlesztési célok
Dijaki znajo opredeliti pojem inteligentnosti, spoznajo različne teorije inteligentnosti (Thurstone, Garnder).
Szükséges eszközök
pametni telefon ali računalnik
Időtartam
1 šolska ura
Óra előtt vagy projekthez kiadott anyagok

Interaktivni delovni list sedmerih inteligentnosti na spletni strani: https://cpi.si/wp-content/uploads/2020/08/MapaUcnihDosezkov_interaktivna.pdf (str. 6, 7, 8)

Az óra / projekt bevezető része, előkészítése

Spodbudimo razpravo, kdo je "inteligenten" in dijake povabimo k podajanju vsakdanjih primerov. Dejavnost je možno izvesti z aplikacijo mentimeter.

Za spodbudo lahko pokažemo primere likov iz filma (npr. Harry Potter).

Az óra / projekt megvalósítása

Dijaki opredelijo značilnosti inteligentne osebe in skupaj postavimo definicijo.

Predstavimo pomen merjenja inteligentnosti (G-faktor ali mnogotere inteligentnosti).

Dijaki rešujejo interaktivni delovni list, kjer ugotovijo lastna močna področja / bolj razvite inteligentnosti.

Dijaki v razpravi podajajo primere lastnosti za posamezne kategorije raznoterih inteligentnosti po Gardnerju.

Tananyag készítéséhez használt alkalmazás
Mentimeter
Házi feladat, projektfeladat

Dijaki uporabijo Gardnerjevo teorijo na primeru, npr. Katere inteligentnosti potrebuje zdravnik splošne prakse in zakaj?