Occupation – lesson / project plan

Plantyp
Unterrichtsplan
Bereich
Oktatás
Thema, Lernbereich
A munka világa
Berufsbezogene Fächer
Klasse
Kompetenzen, zu entwickelnde Fähigkeiten
Kommunikáció és együttműködés
Kreativitás és innováció
Társadalmi és kultúrák közötti készségek
Berufliche Kompetenzen, zu entwickelnde Fähigkeiten
kommunikációs készség, szókincs fejlesztés, íráskészség
Unterrichtsmethode
csoportmunka
Allgemeine(s) Fach,Fächer
Lern- und Entwicklungsziele
A tanóra során a tanulók feldolgozzák a munka világa témakört. A feladatok elvégzésével fejlesztik szókincsüket az adott témakörben. Az óra végére képesek lesznek önállóan összefüggő gondolatokat megosztani a feltett kérdésekre vonatkozóan.
Konzepte
hivatalos levél formai követelményeink gyakorlása
Erforderliche Werkzeuge
Projektor, Solutions Pre-intermediate (3rd edt) tankönyv és munkafüzet, füzet, szótár füzet
Dauer
45 perc
Vorab veröffentlichte Projektmaterialien

5. vizsgatétel
Work

My dream is to become an archeologist or an Egyptologist. I’d like to study ancient Egyptian history and culture: the Pyramids - the tombs of the pharaohs. I’d like to take part in excavations. To become an archeologist, you have to go on to higher education and gain a university degree. Although I am still a student, I have some kind of work experience. I have had several summer jobs. There are a lot of job opportunities for students in the summer. For example, we can hand out flyers, sell ice-cream, pick fruit and vegetables, deliver newspapers, or work at fast food restaurants or in supermarkets. The advantages of working in the summer are that you can earn a little extra spending money, and you have a chance to gain real world experience and work experience. You can also learn a little bit about time and money management. The disadvantage is that you miss all of the summer fun - you can’t meet your friends, you can’t have a lie-in, you have to get up early even in the summer. Last summer I handed out flyers for a new café at the local shopping centre. I worked four hours a day. I tried to persuade passers-by to have a cup of coffee there. I liked this job. It was never boring and I met a lot of interesting people. 

Einführungsteil und Vorbereitung des Unterrichts- / Projektplans

Az előző órán kiadott tétel feldolgozása.

Umsetzung des Unterrichts / Projektplans

Bevezetés: az 5-ös számú vizsgatétel feldolgozása

  1. feladat: képleírási gyakorlat a tankönyv 52. oldalán található képek segítségével.
  2. feladat: hallás utáni értés: tk. 52/4, majd az ismeretlen kifejezések kigyűjtése, lefordítása
  3.  feladat: work activities: párosítás mf. 52/2
  4. feladat: frontális munkában a kivetített hivatalos levél formai követelményeinek áttekintése, a legfontosabb kifejezések kigyűjtése, használatára vonatkozó szabályok megfigyelése

  1. feladat: gap filling. A hiányzó elemek visszaillesztése a hivatalos levélbe.

Evaluierungsplan

Óra végi szóbeli értékelés.

Hausaufgabe, Projektaufgabe

Álláshirdetésre való jelentkező levél megfogalmazása 80-100 szó terjedelemben a megtanult szabályok figyelembevételével.