Monogram tervezése – lesson / project plan

Plantyp
Unterrichtsplan
Bereich
Oktatás
Thema, Lernbereich
Grafika
Berufsbezogene Fächer
Kompetenzen, zu entwickelnde Fähigkeiten
Kezdeményezés és önirányítás
Kreativitás és innováció
Kritikus gondolkodás és problémamegoldás
Berufliche Kompetenzen, zu entwickelnde Fähigkeiten
vizuális kultúra kompetencia
Unterrichtsmethode
szemléltetés
Lern- und Entwicklungsziele
Az óra végére a diákok megrajzolják a saját monogramjukat
Konzepte
monogram
Erforderliche Werkzeuge
ceruza, papír
Dauer
45 perc
Einführungsteil und Vorbereitung des Unterrichts- / Projektplans

Az óra elején az előző órák alapján rajzolt mintákat idézzük fel, vesszük elő. (ismeret felidézés)

Umsetzung des Unterrichts / Projektplans

Elmondom mire lehet használni az elkészült munkát (motiváció megteremtése) Ha valaki lemaradt, az pótolhatja az eddigi anyagot, elkezdheti a munkát (differenciált munka)

Új ismeretek feldolgozása-tanári magyarázat. Ebben a szakaszban elmagyarázom az új fogalmakat, megbeszéljük ezeket, elmondom, hogy mit várok el, hogyan készüljön a munka gyakorlati része. Ezt rajzos bemutatóval ismertetem.

Ellenőrzés, részellenőrzés, visszacsatolás, korrekció. A munkafolyamat alatt ellenőrizni, és segíteni kell a munkát egyesével a diákoknál. Az esetleges elakadásokat segíteni tovább lépni.

 

Evaluierungsplan

Összefoglalás, összegzés, óra befejezése, visszajelzés is lehetséges a diákok részéről, 

Későbbi tervek, egyéni ötletek az elkészült munkával kapcsolatban.

Aki elkészül a feladattal, azt érdemjeggyel értékelem.

Differenzierung

A két évfolyamnak a saját korosztálya szerint magyarázom a feladatot, és az értékelést is e szerint alakítom.