- Anmelden oder Registrieren, um Kommentare verfassen zu können
Plantyp
Unterrichtsplan
Bereich
Oktatás
Thema, Lernbereich
Szociális és kommunikációs készségek
Berufsbezogene Fächer
Klasse
Kompetenzen, zu entwickelnde Fähigkeiten
Kommunikáció és együttműködés
Rugalmasság és alkalmazkodókészség
Berufliche Kompetenzen, zu entwickelnde Fähigkeiten
Érzelem-, és viselkedésszabályozás, együttműködés, önkifejezés
Unterrichtsmethode
kooperatív tanulás
Lern- und Entwicklungsziele
Az óra végére a gyermekek megismerik egymást, gyakorolják a bemutatkozás, önkifejezés módjait és a közös tevékenységhez szükséges együttműködést, kapcsolódást, valamint megismerkednek a csoportszabályokkal és a keretekkel.
Dauer
45 perc
Einführungsteil und Vorbereitung des Unterrichts- / Projektplans
- Első interjú a szülőkkel és gyermekekkel, majd online és telefonos kapcsolattartás a szülőkkel;
- Kollégával való egyeztetés, megbeszélés, felkészülés;
- A helyszín és az eszközök előkészítése, berendezése
Umsetzung des Unterrichts / Projektplans
- Üdvözlés, keretek ismertetése
- Névtanulás
- Bemutatkozás: név + hány éves/milyen csoport/kedvenc játék /ami fontos - adunk példákat, amikből választhatnak
- labdás játék: dobáljuk egymásnak a labdát és mondjuk a saját, illetve a másik nevét
- Szabályok megbeszélése: felrajzolás és aláírás
- Jógagyakorlatok
- Színezős feladat: meglévő színezőt kap mindenki, sorban mondjuk egymást után, hogy mi milyen színű legyen, adjuk át egymásnak a szót
- Ismerkedős játék: vonal két oldalára állni aszerint, hogy ki mit szeret, mi igaz rá - mi mondunk példákat (ovis csoport, testvére van-e, állat van-e, sportol-e stb.)
- Lezáró kör, elköszönés
Evaluierungsplan
A gyermekek az alkalom végén megfogalmazhatnak visszajelzést, valamint a szülőktől az alkalom után kérünk visszajelzést.